Back icon

Super Mario Mushroom (2C-B)

Opozorilo

Vzorec z večjo vsebnostjo aktivne substance od priporočenega srednje odmerka, kjer se lahko poveča tveganje za negativne učinke in zdravstvene zaplete.

Aktivne snovi

2C-B (70 mg)

Dodaten opis

Analiza Nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano je pokazala, da rumena Super Mario Mushroom tabletka vsebuje 70 mg 2C-B (masa celotne tabletke 591 mg).

Tabletka predstavlja večje tveganje za zdravje uporabnikov in za pojav fizičnih negativnih učinkov, kot so: povišan srčni utrip (tahikardija), visok krvni tlak, povišana telesna temperatura (hipertermija), slabost in bruhanje, mišični krči in epileptični napad.

Še večje tveganje zaradi povzročitve intenzivnih halucinacij pa predstavlja tabletka za nastanek psihičnih negativnih učinkov, kot so: povečana tesnoba, panika, paranoja, preganjavica, izguba nadzora nad realnostjo. Visoki odmerki 2C-B lahko sprožijo akutno psihozo, ki pri posameznikih s predispozicijo za duševne bolezni, lahko trajajo tudi po izzvenevanju učinkov.

Literatura navaja, da je srednji odmerek za 2C-B med 10 in 20mg. Odmerki 50 ali več mg lahko pomenijo vsaj dvakratno dozo, pri kateri se tveganja za negativne učinke oziroma zaplete zaradi zaužitja 2C-B močno povečajo.

Ker se običajno prodaja v obliki tablet, je možna nenamerno zamenjava s ekstazi tabletami, ki vsebujejo MDMA. Ker se na trgu pojavljajo enake 2C-B tablete z bistveno različnimi vsebnostmi 2C-B, se svetuje previdnost pri odmerjanju. Če se odločiš za uporabo, začni z največ četrtinko tabletke in počakaj da se učinki razvijejo v polnosti. To pri oralni uporabi traja med 60 in 90 min.

Snifanje se zaradi 3x manjših doz v primerjavi z oralno uporabo, v tem primeru močno odsvetuje!

Upoštevaj spodnje smernice zmanjševanja tveganj!

Disclaimer: Količina 2C-B v tableti je zgolj informativne narave in se lahko pri tabletah z istim logotipom in barvo bistveno razlikuje.

Datum testa

29. 11. 2024

Zmanjševanje tveganj

  • Testiraj.
  • Zmeraj začni z majhnimi dozami in počakaj 60 – 90 min, da se učinki razvejijo v polnosti.
  • Bodite pazljivi pri doziranju. Lahka doza za 2C-B je 2-10 mg, srednja doza 10-20 mg in močna doza 20-30 mg.
  • 2C-B se vedno jemlje na prazen želodec, saj v nasprotnem primeru ob začetku učinkovanja, lahko povzroči neprijetno slabost in krče. Poskrbite torej za lahek obrok vsaj 3-4 ure preden vzamete 2CB. V primeru slabosti pomaga, če vstanete in se nekoliko sprehodite.
  • Glede na svoje psihadelične učinke nosi 2C-B s seboj vsa tveganja, ki veljajo za psihadelične droge: paranoične reakcije, bad tripi, izguba stika z realnostjo. Poskrbi za  primerno okolje uporabe v katerem se dobro počutiš in da si v dobri psihofizični kondiciji (set in setting).
  • Če se odločiš za uporabo na partiju, je bolje da vzameš manjšo dozo (brez halucinacij) in da svojim prijateljem poveš kaj si vzel/a.
  • Če plešete na 2C-B-ju pazite (prav tako kot pri MDMA), da vsake toliko časa popijete nekoliko požirkov brezalkoholne tekočine.

Povezana vsebina:

18. avgust 2017

2C-B in sorodniki

2C-x predstavniki so 2CB, 2CT2, 2CT7, 2CE, 2CI, 2CC, 2CN in še mnogi drugi. 2CB (4-bromo -2,5- dimetoksifenetilamin) je napopularnejši in najpogosteje uporabljen iz te skupine.

arrow
14. maj 2014

Splošne smernice zmanjševanja škode uporabe psihedelikov

Spodaj so nanizani splošni napotki za zmanjševanje škode pri uporabi psihedelika.

arrow
20. avgust 2015

Pomoč po težki psihedelični izkušnji

Težka psihedelična izkušnja oziroma po domače “bad trip” je stvar, ki se prej ali slej zgodi skoraj vsakemu psihonavtu, ki se podaja v spremenjena stanja zavesti. Ponavadi se bad trip konča, ko izzveni učinek psihedelične substance, včasih pa težave ostanejo tudi takrat, ko je substanca že zdavnaj prenehala učinkovati. V DrogArt svetovalnici uporabnikom po težki psihedelični izkušnji s pomočjo svetovanja in psihoterapije pomagamo, da lažje predelajo vsebine, ki so med izkušnje prišle na plano, jih integrirajo in tako težko psihedelično izkušnjo transformirajo v proces zdravljenja.

arrow
22. junij 2023

Panični napad

Napadi panike so daleč najpogostejša stvar, ki se uporabnikom stimulantnih drog, predvsem tistih z malce halucinogenega učinka lahko zgodi. Ko človeka droga zadane in doživi fleš, se nekateri tega zelo prestrašijo. S strahom pa zadevo še poslabšajo, fleš je še večji in panika se stopnjuje. Fleš ponavadi v približno 10 minutah mine.

arrow